Bestuur

Het Odensehuis Dirk Baron is ondergebracht in een stichting waar de gemeenschap, de betrokken burger, de ondernemer en de Vereniging Sûnenz in vertegenwoordigd zijn. Zo werken wij, vanuit persoonlijke betrokkenheid, mee aan een dementievriendelijke samenleving. 


Het bestuur bestaat uit de volgende leden:

  • Klaas Iest, voorzitter
  • Inez Overwijk, secretaris
  • Jettie Veltman, penningmeester
  • Doenja Payer, communicatie 
  • Tjibbe van der Veen, lid
  • Jos Geerdink, lid


Documenten